vrijdag 27 september 2024

Mijn gedachten op 27 sept 2024

 Momenteel zie ik veel te veel berichten over: nu gaat het gebeuren , we zijn er vlakbij ik zie de finish, oktober zal groots zijn. Trouwens zulke berichten zie ik al het hele jaar. Ik ben het eens met telegram kanaal van wwg1wga totaal van Christel en Rik die ook steeds zeggen dat het moeras erg diep is en dat er steeds meer boven water komt. Het begon met Jeffrey Epstein en anderen. We dachten dat het wel niet zo'n.n vaart zou lopen. De olievlek van ellende werd steeds groter en verspreidde zich over de hele wereld inclusief koningshuizen. Weten jullie van Dutroux? Dat is ook duizend keer groter geworden incl. Royals. In alle lagen en sporten van de wereld is het moeras. Er worden nu namen genoemd die je niet had gedacht. Vergeet niet dat de CABAL OVERAL is geïnfiltreerd, waardoor zij zich zo onkwetsbaar voelen= onaantastbaar. Met de coronastart en prikken in januari 2021 dachten een heleboel dat het tijdelijk was . We zijn nu bijna 4 jaar verder en zie waar we nu staan. De msm doet of er niets aan de hand is en vertelt alleen maar de zijweggetjes van het bos. De hoofdlijnen worden niet genoemd: oorlogen, beperkingen, uitrol agenda 2030, 15 min steden, co2 en stikstof probleem ( die er totaal niet zijn, maar een excuus om andere zaken te verdoezelen,), weermanupatie, kind ontvoeringen en kinderhandel, biolabs, orgaanhandel en nog veel meer. Weet iedereen van DUMBS ? Waar èn satanische rituelen gehouden worden, èn biolabs zijn waar ze ziektesbacillen ontwikkelen, waar goud ligt opgeslagen, waar vrouw en en kinderen gevangen worden gehouden, etc. Hoeveel keer ik niet kan zeggen etc. Het is niet te geloven. Dan hebben we nog Nederland waar van alles aan de hand is, zowel de REGERINGSMENSEN als de royals die het WEF promoten met bv de cbdc. Wel eens van het "ronde huis " gehoord? Juliana een aangenomen kind was? Wilhelmina geen recht op de troon had én op 8 mei 1940 vluchtte met de regering en daardoor Nederland als koninkrijk land ophield te bestaan, wat inhoud dat sinds die tijd alle regeringen onwettig en onbevoegd zijn en dus ook alle wetten waardeloos. Ik noem hier maar een paar feitjes die de criminele psychopaten hier hebben bewerkstelligd. Tot zover maar weer. Wordt vervolgd. Kenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten