zaterdag 21 september 2024

Vragen aan artsen

 Beste huisarts, je deelt co vid prikjes uit en ik heb een paar vragen..

1. Weet u wat erin zit? Arts: eeeh, geen idee.

2. Wat is de werking? En werkt het ook echt? Arts: geen idee

3. Wat zijn gevolgen op korte termijn? Arts: geen idee.

4. Wat zijn de gevolgen op de lange termijn? Arts: geen idee.

5. Zijn deze prikken goed getest? Arts: volgens ene Hugo wel.. !!!

6. Kan een nieuw en experimenteel va cci n binnen 6 weken "goed getest zijn"? Arts: dat kon vroeger nooit (duurde 10 jaar)

7. Weet je dat ook de grie pp rik NIET werkt? Arts: eeeeeh...

8. Wist je dat de cojona prik anderen NIET beschermde? Arts: nee.

9. Wat nu als deze prikjes foute boel zijn??? Arts: eeeh, nou ja, ich habe es nicht gewusst.. Ik deed "gewoon" mijn "werk" en ik wou vooral geen gedonder..

10 "Je werk" was in dit geval dus "werken" voor de staat en who en wef maar IS dat wel je werk of moet je vooral voor je patient werken??? Arts: eeeh...

11. Ga je ook eerlijk alle bijwerkingen, miskramen, onvruchtbaarheid, myocarditus, turbokankers en overlijdens melden bij het super onbetrouwbare lareb?

Hoeveel artsen zullen hier JA op antwoorden na alles wat nu bekend is??? Heeel erg weinig vrees ik.. 🙁

En HOEVEEL artsen verstrekken NOG STEEDS deze prikken aan misleidde en doodsbang gemaakte mensen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten