vrijdag 27 september 2024

Muziek uit de oude doos

 Het valt op dat er op de radio ouwe muziek uit de jaren 60 en 70 gedraaid wordt.

Ik vind het heerlijke muziek, want het komt uit mijn jeugd. En het is voor mij echte muziek.

Ook jaren 80 is voor mij een leuke muziektijd.

Echter, er besluipt mij een gedachte:

Net als op FB worden bepaalde personages zo vaak naar voren gehaald en er bericht over geschreven, dat het lijkt dat wij moeten geloven dat zij er nog zijn.

Het gaat dan over de Engelse royals, de Nederlandse royals,  de verschillende musici,  regeringsmensen, etcetera.

Er wordt volgens mij te veel geduwd om te laten blijken dat ze er nog zijn.

 Over de musici : bij die krijg ik juist het idee dat ze nog leven, i.p.v. dat ze zijn gestorven: Michael Jackson, Elvis, prinses Diana, John Denver, freddy Murcury, en vele anderen.

Volgens mij zijn er al een hoop "hoge heren ven dames"  al verdwenen wegens hun satanische verleden. Ook denk en zie ik , veel maskers, dubbels, cgi, groen scherm, hologrammen voorbijkomen.

De wereld is totaal anders dan ons wordt voorgehouden. 

We zullen het binnenkort wel merken,  maar dat gaat stap voor stap zodat een ieder zich kan verwerken in de overgang.

 Prettige dag verder.

Marbo

Kenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten