maandag 2 september 2024

Intuitie

 

Mijn vrouw heeft een intuitie, een gevoel dat er iets is, wat aansluit op mijn onderbewustzijns verhaal.
Elke keer als er gebeld wordt weet ze al bijna wie er belt zonder op haar gsm te kijken.
Ik heb ook een kleine muizenval in de keuken ( muisvriendelijk hoor) en weken kijken we daar niet naar en het blijkt ook dat er geen muis in zit.
Gister keek zij en was er weer niks.
Alsof ze een seintje kreeg keek zij 1 uur later terwijl ze zegt dat ze denkt dat er een muis in zit. En ja hoor. Een muis.
Een voorgevoel , intuïtie? Haar zesde zintuig?
Hoe je het noemt maakt niet uit, ze heeft het.
Zij voelt blijkbaar de trillingen van de natuur.
Zo apart, en ook zo intrigerend.
Ik kom hiermee ook bij de uitspraak van de Cabal ( eerst zien dan geloven), die we dienen om te draaien = eerst geloven  dan zien.
Wat ik in een vorig bericht ook heb aangegeven.
Wat in je onderbewustzijn vast is komen te zitten, wordt gemanifesteerd in het wereldse.
Wat betekent: als je ergens sterk in gelooft,  dan wordt het nog werkelijkheid ook.
Dit wou ik even kwijt.
Kenny


Geen opmerkingen:

Een reactie posten