vrijdag 27 september 2024

Deel 2 van mijn gedachten over wat er aan de hand is

 Dan hebben we ook nog de acties die niemand neemt. 

Wel heel veel commentaar wat er aan de hand is en mopperen dat het niet goed gaat, en dat het zo lang duurt, maar AKTIE ondernemen, ho maar. 

Nu lijkt het of ik dat ook niet doe maar ik heb het volgende wel gedaan: 

gemeente aangeschreven en hen aansprakelijk gesteld voor hun wetteloosheid en valsheid in geschrifte. De hypotheek verstrekker ook een claim neer gelegd over hun wetteloos gedrag en valse inkomsten van rente en de trust. De politie aangeschreven, want ik ben veroordeeld geworden. Het parkeerbeleid in de gemeente Dijk en Waard aangevallen Protest aangetekend bij de boete instituut CJIB om boetes die valselijk geïnd zijn terug te krijgen. Gemeentes aangeschreven over valselijke gemeente belastingen. In het plaatselijk blaadje een ingezonden brief laten plaatssn over parkeerbeleid en gemeentelijke valse maatregelen. 

Daarnaast ben ik op FB, omdat daar volgens mij de meeste onwetenden zitten en ben ik regelmatig geblokt. Vandaar dat ik verschillende accounts gebruik. 

Zoals je zult begrijpen kreeg ik of niets terug of een nietszeggend en ontwijkend antwoord terug. Welke ik ook weer op internet heb geplaatst. 

Daarnaast verwijs ik naar mijn blog, zodat mensen meer informatie kunnen opvragen. Bobbie139.blogspot.com 

Verschillende claims neergelegd bij CJIB, gemeentes, zorgverzekering, waterschap, en anderen die oplopen tot 50000 euro. Ook daarop reageren ze als arrogante WEF aanhangers niet. Ze denken nog steeds dat ze boven de wet staan. 

Ik hoop zo en verwacht van veel mensen dat ze ook actie ondernemen. Hoe meer hoe beter. Denk nou niet dat jouw stem er maar 1 is. Met z'n allen zijn we sterk Ook ik wordt voor gek gehouden omdat ik dit doe en in de familie als mesjokke wordt gehouden, en ik een beetje weet wat er aan de hand is. 

De criminele psychopaten moeten uitgeschakeld worden. En de angst die de msm rondbazuint moet verdwijnen. 

Doe nergens aan mee wat de (r )overheid aan maatregelen bedenkt. 

Ook dit wordt vervolgd 

Kenny 

Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten