vrijdag 27 september 2024

Verenigdd naties document

 


Mijn opm.
Hier 2 berichten
De Verenigde Naties hebben een document er doorheen gejast welke  alle vrijheden van mensen weghaalt en ook nog straf geeft voor misinfo.
Natuurlijk is het belangrijk zoiets te delen. Echter.....
Als een voetbalvereniging maatregelen neemt voor de leden oké, maar als je geen lid bent geldt het toch niet voor jou.
De Verenigde Naties denken nog steeds dat ze de macht hebben, maar dat betwijfel ik. Dit is ook een groot deel angst porto op de mensheid  losgelaten.
De cabal regeringen hebben natuurlijk ingestemd met dit document, wat ook logisch is. Maar zijn alle regeringen nog wel levensvatbaar?
Natuurlijk moeten we hiertegen protesteren, maar de protesten hebben we al zoveel, gehad, de boeren, de mensen weigeren de prik, etcetera.
We dienen wel aan Donald J Trump te laten zien dat we protesteren tegen deze cabal regering .
Echter, mijn inschatting is dat we aan de vooravond van een verandering staan en dat de Verenigde Naties ontbonden gaat worden samen met alle WEF PROMOTORS.

KENNY
MARBO
---

OMDAT NIEMAND ZICH GEEN ENE RUK INTERESSEERD BIJ DEZE NOGMAALS DE BELANGRIJKSTE VIDEO DIE JE OOIT ZAL ZIEN.

Maar natuurlijk, bankhangen met Netflix is veel belangrijker dus zeker niet met z'n allen naar Den Haag om deze ellende te stoppen.

Maar iedereen gaat het meemaken. En zeker je kinderen en kleinkinderen.

Mijn tip, word godverdomme zo snel mogelijk een keer wakker en doe wat voordat het te laat is!!!!!

Enfin, kijk deze video van Dr. Sherri Tenpenny maar even!!!
IK HOOP DAT IEDEREEN NU ECHT EEN KEER WAKKER SCHRIKT!!!

https://t.me/RinusVerhagen/39940
-----

BESTE 865 GEBRUIKJEBOERENVERSTAND  VOLGERS. IK VRAAG JULLIE HEEL VRIENDELIJK OM BIJGAANDE VIDEO TE DELEN. ZO VEEL MOGELIJK. Er heeft een mondiale coup plaats gevonden en niemand heeft het in de gaten!  PLEASE.... neem de moeite dit bericht achterlijk veel te delen. HET IS ONZE TOEKOMST

https://t.me/RinusVerhagen/39941

t.me/dewaarheidop1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten