zaterdag 1 juli 2023

vriend die alles onderzoekt, behalve voor zijn eigen gezondheid. neemt gewoon 3 prikjes zonder te vragen

 

Snap je dat nou.
Een vriend van mij kwam op bezoek en hij en zijn vrouw zijn 3x geprikt. oke dat maakt mij niet uit, als ze daarvoor kiezen. ik dus niet.
Hij is over het algemeen zo berekend en uitzoeken van dingen en zaken dat hij nu ook vertelde dat hij van het gas af is.
Hij heeft extra zonnepanelen gekocht en krijgt een electrische boiler.
alles goed en wel. even mijn commentaar:
De zonnepanelen, ik heb er ook al 15 jaar 12 op het dak liggen, worden geproduceerd door bedrijven die in handen zijn van de Cabal, dus die verdienen er goed aan, zeker nu een hoop mensen die dingen aanschaffen.
Is het niet expres gedaan dat de energie zoveel duurder wordt, zodat een heleboel mensen overgaan tot koop van die panelen.
Daarbij komt dat binnenkort het gas en alle energie vrij beschikbaar komt door gesara. Dus degene die nu kopen vissen achter het net.
Wat ik dus niet begrijp is dat hij totaal niet onderzocht heeft wat de prikjes bevatten, waarom die prikjes, wat er in zit, waarvoor, welke bijwerkingen. niets van dat al heeft hij onderzocht.
Totaal onwetend over zijn gezondheid. Maar wel het materialistische onderzoeken.
Wat je ook vertelt over de andere zaken komt niet over.
Ik vertelde , dat weet hij al, dat we veel stoken in de buitenopenhaard en binnenopenhaard (kachel) en hij antwoordde of ik niet bevreesd was over de fijnstof.
Ik niet. Omdat ik vind dat alles wordt opgedrongen en dat ik niets geloof van al die lasten die ze ons doen laten geloven.
Ik ben psychotherapeut en ben er achter gekomen dat een heleboel aandoeningen opgedrongen zijn (fobien, allergien, hooikoort, fijnstof, etc).
Een heleboel mensen willen en zullen dit niet geloven, maar na onderzoek is dit mijn conclusie.
veel plezier met jullie onderzoek.
wwg1wga
ncswic
mlm bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten