zondag 30 juli 2023

Reactie op Rik en Christel over narratieve reacties

 

Hallo,

ik reageer op Rik en Christel ( van wwg1wga totaal op telegram), die ik al heel lang volg. Helaas kan ik op hun telegram kanaal niet reageren, daarom doe ik het zo.

Zij blokkeren de narratieve mensen. Ik vind dat terecht. Waarom moet je zulke narratieve beweringen uiten en ze beledigen, soms uitschelden, en veroordelen.

Dat bewijst alleen maar dat je geprogrammerd aan de andere kant staat, bij de vijand. ( of komt het door de prik?)

Ook mom magnet heeft daar een handje van, die Wim Visscher aanvalt.

Waarom?

We zijn toch allemaal ( nee niet allemaal) bezig om een mooie toekomst te helpen maken, om dus de kabel op te ruimen, wat nooit 1,2,3 kan gebeuren. Daar is tijd voor nodig.

Ik heb ook zo'n zwager die er niets van snapt, die kakelt alleen maar de msm na en kan totaal niet argumenteren waarom en stelt geen vragen.

Het geprogrammerde is juist en als jij met iets anders komt gaan ze je voor gek zetten, uitlachen, belachelijk maken, want hun ( de msm) waarheid is juist.

Er komt zoveel negatieve energie uit dat ik heb besloten ze niet meer te bezoeken.

Het lijkt wel of sommige mensen betaald worden om al de narratieven dingen uit te kramen. Och, het beste is ze te negeren. Ik blijf de goeie sites volgen, welke maar een paar zijn, ook engelstalige. Daar put ik mijn idee uit, probeer de punten te verbinden en heb dan een idee hoe het in elkaar steekt. En zelfs dan kan ik het nog verkeerd hebben.

Nog een wens:

Mensen heb respect voor elkaars en elkaars mening, val elkaar niet af en onderzoek zelf. Geloof mij niet, geloof de anderen niet en probeer zelf de punten te verbinden.

Nog een punt:

Bij zoveel reacties, ook op fb en andere kanalen, reageren ze met: hoe weet je dat, heb je bewijs, kan je een link sturen?

Hier wordt ik niet goed van. Dan gaan ze met jouw gegevens kijken of het waar is. Zoek het zelf uit.

In een oirlog is er geen bewijs. Er is alleen maar propaganda van bijde zijden. Tracht te onderzoeken wat juist is en voel of het resoneert met jou.

Een voorbeeld: over oekraine werd een foto gepubliceerd dat de russen een stad hadden gebombardeerd. Blijkt die foto uit een totaal andere film te komen. ( de foto en de film foto naast elkaar, alleen de oekrain foto was gespiegeld zodat we moesten denken dat het echt daar vandaan kwam) Zo wordt je belazerd.

Mlm

wwg1wga

ncswic

ad,

julius,

kenny,

robin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten