donderdag 27 juli 2023

Sinnead o'connor moord of een andere oorzask?

 

Sinnead O'connor overleden lees ik overal. Triest als dit waar is.
Waarom twijfel ik?
Wel niet zo moeilijk, er zijn zoveel verkeerde berichten dat het moeilijk is om elk bericht te geloven.
Ik lees zelfmoord, ik lees aan de deurknop opgehangen(=moord), ik lees slechte jeugd, ik lees verandering van godsdienst, ik lees verscheuren van een foto van de paus, ik lees drugs, ik lees hartaandoening, etcetera.
Wat is juist? Als ik mijn intuïtie volg is dit een schreeuw om afleiding, zodat iedereen hierop focust en dus de situatie in de usa op zijspoor zet, even niet oplet. Wat gebeurt er in de usa?
Biden gearresteerd, Trump gearresteerd, uitslag 6 jan, of nog andere zaken ???
We zullen het wel lezen.
Met die schreeuw om afleiding denk ik dat ze , net als de zuster van maxima in een beschermingsprogramma zit. Maar het is ook mogelijk dat ze echt vermoord is omdat ze de cabal wilde verlinken.
We zullen het later lezen of horen.
Dat er veel aan de hand is, is wel duidelijk, dat de deep state in paniek is,  is ook duidelijk.
Dat we aan de laatste ronde zijn in de marathon is ook duidelijk.
Voor de wetende duurt het langer dan gedacht. De onwetenden leven gewoon door en snappen niet waar we ons druk om maken, die nemen gewoon de prik en denken dat het goed en gezond is.
De wetenden weten dat het zo groot is dat de hele wereld geïnfiltreerd is met die valse WEF mensen, dat het heel lang duurt om die allemaal te verwijderen.
Mijn inzicht is dat de hoofdschuldigen van deze honderden jaren ellende en geldslaven systeem, al verdwenen zijn en dat nu de mindere ( lagere) leiders denken dat ze door moeten gaan, zonder bevel van bovenaf.
Ook deze zgn "sergeanten"  denken dat ze nu de baas zijn, maar die worden allemaal verwijderd. Echter deze "sergeanten" zijn er zoveel dat het tijd kost deze te verwijderen.
Het volk kan wel in opstand komen en protesteren, maar helpt het?  Ja het helpt.
Gaat de regering dan weg?  Nee.
Kijk naar Frankrijk, protesten zijn al maanden aan de gang en is de regering al weg?  Nee.
De grens van opstand en rebellie en regetingsovername is nog niet bereikt.
Ook in Nederland niet.
De uittocht van de regering is in volle gang, de ratten verlaten het zinkende schip, wat midden op zee is!!!!
Dus ik denk daarom dat we aan de laatste ronde zijn. Misschien wel bij de laatste honderd meter.
Tot zover maar weer.

Wwg1wga
Ncswic
Mlm
Bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten