woensdag 26 juli 2023

Reactie op jensen

 Hallo Robert.

Ik ben het met je eens over al die angst en manipulatie. Alles is een hoax, wat ik al jaren zie.
We worden belazerd van hier tot ginder. De verkiezingen kloppen al 10 tallen jaren niet.
We worden al jaren belazerd daarmee. 
De zgn peilingen. Wat een aanfluiting toch altijd weer.
Het is bij mij allang bekend dat de zgn peilingen een voorbode zijn van de uitslagen. Die zijn bedoeld om mensen voor te bereiden en te laten wennen aan wat er komen gaat.
Die peilingen zijn gelogen en de verkiezingen ook.  Ze laten uitgebreid zien dat er geteld wordt, maar wat er met die uitslag gebeurt is een groot vraagteken.
Vervolgens  worden uitslagen uit de duim gezogen, die "verrassend"  veel overeenkomen met de peilingen, die ook uit de duim zijn gezogen.

Kijk ook maar weer naar Spanje. De valse partij heeft weer gewonnen. De andere partijen tegen de cabal leden verlies. Ook daar worden de verkiezingen gemanipuleerd.
Jij had het er ook al over.
Over de tijd van vakantie, in die tijd doen ze altijd van alles: belasting, rekening, verkiezing, manipulatie.
Ik  blijf ook doorgaan met berichten op fb, telegram, mijn blog , rumble, bitshute. Verder probeer ik alle punten aan elkaar te knopen.

Verder leef ik en doe mijn ding met plezier.
Ik ben er van overtuigd dat met beeldspraak:
We leven binnen een omheining met controleurs en bewakers (catalogus, wef, regering).
Omdat de groep binnen het hak zo onder dwang wordt gehouden kunnen ze in principe weinig doen. Alleen als ze gezamenlijk optreden is het zo voor elkaar. Maar dat gezamenlijk optreden zit er niet in.
Nu komt Q met een teamvrijheidsstrijders ( want het probleem is over de hele wereld ) en begint de bewakers en controleurs weg te jagen en even later wordt het hek open gezet.  Denk je dat de groep uit de omheining loopt?
Echt niet, slechts een paar die weten wat er aan de hand is lopen naar buiten. Degene die binnen de omheining zitten  zien dat wel, maar durven niet, zijn achterdochtig. 
Na een tijdje wordt ook de omheining weggehaald. 
Nu kan iedereen weggaan. Ook nu zullen er altijd  mensen binnen de omheining blijven, want het is zo gewoon en veilig.
Echter, ze ergeren dat de veiligheid verdwijnt, dat moeten ze nu zelf regelen. Oeps, dat wordt moeilijk.
Ik blijf maar bij de patriotten die weglopen de vrijheid tegemoet.
Zo sta ik er in.
Dit heb ik ook in mijn blog gezet. 
Groet bob
Blog: bobbie139.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten