donderdag 13 juli 2023

Rondje fietsen en we leven in een omheining

 

Heb net een rondje gefietst op de racefiets en wat zien we weer, een heleboel geldslaven die een pauze wandeling mogen maken. Niet te lang hoor anders krijg je straf.
Nou heb ik dat nooit gedaan, ik ben 76,  ben altijd zelfstandig geweest, want ik vond en vind nog steeds dat je zelf mag bepalen wanneer en hoeveel je werkt. Als je afspraken maakt, dien je die na te komen, maar verder bepaal je alles zelf.
Helaas zat en zit ik ook nog steeds in het zelfde valse systeem dus moest ik me ook aan bepaalde regels houden. Doe je dat niet dan krijg je een hoop gelazer.
Nu ben ik al jaren soeverein, zelfstandig,  autonoom en schop tegen de bestaande orde.
Gelukkig komt aan het oude systeem een eind en verdwijnen de regering, de regels, belasting, hypotheek, en nog veel meer.
Kop op mensen ook hier ( die valse liegende overheid) komt een eind aan.
Wees enorm blij dat je in deze tijd mag leven. Deze overgang mag meemaken.
Het is toch fantastisch wat er allemaal gebeurt en gaat gebeuren. Angstzaaiers zijn weg, de alliantie heeft de weg vrij gemaakt.
Sommigen hoor ik steeds zeggen: ja maar we moeten als volk zelf opstaan anders gebeurt en verandert er niks.
Dan antwoord ik: wees blij dat de alliantie ( Q team, DJT, en de vrijheidstrijders) de omgeving zo maakt dat we KUNNEN opstaan tegen de regering..
Beschouw het zo:
We zitten in een omheinde ruimte met eten en allerlei genoegens,  maar de bewakers kijken wat we doen, geven ons straf,  geven ons werk.
Nu komt de alliantie en jaagt de bewakers weg en zet het hek open. De vrijheidsstrijd vliegen als eerste uit de omheining, maar een groot deel van de kudde blijft binnen de omheining. Waarom? Dat kennen we en dat is veilig ondanks de straffen die we krijgen.

Nu komt het leukste:
De alliantie haalt de omheining helemaal weg.
Oeps, nu zij  we vrij, wat nu?????
Nu moet je ZELF je pad kiezen en wat je wilt gaan doen.
Een kleine groep zal dat niet kunnen en haken af.
Het merendeel zal verheugd zijn en gaan ondernemen wat ze willen, want buiten het hek is alles, huis, geld, gratis voedsel en energie, etc.

Zo sta ik er in en voel me vrij en gelukkig en ik geniet volop, ook van de kleine dingen.
In mijn vorig bericht gaf ik al aan dat ik merk dat er nog zoveel negatieve berichten hier op smoelenboek staan wat juist een negativisme en angst aanjaagt.
Breng positief nieuws, en probeer niet alles te bewijzen, gebruik je geestelijke vermogens.
Kijk ook maar eens op: bobbie139.blogspot.com
Daar vind je een heleboel info.

Mensen blijf positief, klaag niet, doe leuke dingen, laat de negatieve berichten links liggen, reageer er niet eens op.

Wwg1wga ( waar we alleen gaan, gaan we met zijn allen)
Ncswic ( nothing can stop What is coming)
Mln ( marbo ledigue mec)
Bvdfd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten