maandag 17 juli 2023

Guido weijers electrocultuur frans heslinga

 

Nog iets. Jullie hebben vast gehoord van Guido Wijers de cabaretier.

In zijn oudejaars conference had hij het over:


JOUW VERWACHTING IS NIET MIJN VERPLICHTING


Dit kwam bij mij goed binnen, omdat ik heel veel mensen zie en hoor dat als zij iets meemaken of ervaren er dan altijd wordt gevraagd wat jij ervan vind. En ze verwachten dan bijna altijd een antwoord van jou, of een bewering, of zelfs een houding.

He, toe nou, geef ook je mening, doe miet zo flauw en doe gewoon mee.

NEE.

Ik voel me niet verplicht daaraan mee te doen. Als ik behoefte heb om mijn mening te geven, doe ik dat, of als ik ernaar gevraagd heb of ze het willen horen, dan geef ik mijn oordeel.

Maar als iemand al gaat verwachten dat ik hierin meedoe dan haak ik even af.


Vaak is het ook zo dat een onderwerp naar voren komt, waar je amper over nagedacht hebt.

Gun de ander de tijd om erover na te denken.

Ook gebeurt het heel veel, bv in een gespreksgroep, dat mensen elkaar niet uit laten praten en op een woordje ingaan, halverwege, en de spreker onderbreken en daarover vragen gaan stellen.

Dit betekent vaak dat de tekst sterk uit zijn verband gehaald wordt, waardoor het bepaalde item los komt te staan.

Ook hier verwacht de onderbreker direct een reactie van de spreker. Die verplichting werk ik niet aan mee.


Kijk maar hoe dit jullie ervaren.


Mlm


Hebben jullie gelezen over electrocultuur?

Daarbij maken ze gebruik van koperdraad en een antenne om in de grond als aarde te gebruiken en boven de grond om energie op te vangen.

Ook frans heslinga weet hier heel van van, tenminste van koper.

Bij elecyrocultuur maken ze gebruik van koper en ook praten ze over koper bij jezelf helpt het ook zeggen ze.

Goed ik heb wat last van mij knie, een flinke afstand lopen wordt hij dik, en heb een ring koper om mijn been gedaan, overdag, en na 2 weken, voel ik dat ik minder last heb van mijn knie. Ik heb mijn gewoonte patroon niet veranderd. Ik fiets (racefiets) minimaal 2x per week zo'n rond 50 km en heb met fietsen totaal geen last. Nu dus ook veel minder last net lopen.

Ik blijf het doen met die koperen ring, want zij ( bij electrocultuur) beweren ze dat het helpt bij artritis, slijtage, pijn, reuma, spierpijn, artrose, erc.

Ik heb gelezen: een koperen ring om je middel bij rugpijn geeft verlichting, maar of het overgaat, weet ik niet. Ze zeggen van wel.

Ben benieuwd of het blijft en of het goed blijf helpen.

Link: Frans heslinga: www.fransheslinga.nl

Electrocultuur: https://youtube.com/watch?v=qgEkq18N9-E&feature=share9

Succes

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten