woensdag 12 juli 2023

Aanval op wim visscher door chantal ( moms magnet).

 

Net een filmpje gezien van moms magnet, waarin Chantal de aanval opent op Wim Visscher.

Jaren terug volgde ik haar ook, maar ben toen afgehaakt omdat het niet resoneerde met mij.

Ik ben er toen niet op ingegaan, waarom niet, maar nu begin ik het te begrijpen.

Zij komt over met redelijk goede dingen en argumenten, en als je niet verder denkt lijkt het goed.

Echter.

Ik heb het idee dat ze niet beseft dat we in een oorlog zitten, waarbij de waarheid verborgen is.

Op het ene moment kan je vooruit , het andere moment moet je 2 stappen terug om later weer 3 stappen vooruit te kunnen..

Het komt mij over dat ze de terugstapjes gaat uitzoeken en komt dan uit met bewijzen dat je verkeerd zit. Lekker makkelijk om zo iemand af te kraken.

Bij Wim deed ze dat ook. Hij weet ook wel dat het kabinet al 3x demissionair is en daarna gewoon doorgaat. Hij vertelt nu dat het over en uit is voor het kabinet. Hij weet ook dat de wereld vol zit met zwarte narratieve wef mensen die allemaal opgeruimd dienen te worden en dat duurt even. Nu lijkt het dat de kabinets leden een opdracht van de witte hoeden hebben gekregen om of te vertrekken, of 180 te draaien. Want, Roete weg, Hoekstra weg, kamer leden die vertrekken, etc.

Wim geeft mensen hoop.

In een oorlog zijn er geen bewijzen die aantonen of je goed of kwaad bent. Soms moet je juist infiltreren om de achtergrond te achterhalen.

Ik vind moms magnet veel te negatief overkonen en ze wil bewijzen zien.

Het lijkt er voor mij op dat ze steeds haar gelijk wil halen.


Het is tegenwoordig ook de gewoonte om iemand niet uit te laten spreken en komen ze een woordje of uitdrukking tegen en gaan daar meteen op inspelen. Hierdoor valt het betoog in duigen ( zal wel de bedoeling zijn) en de betoger wordt aangevallen op dat kleine stukje. Alles wordt uit zijn veband gerukt.

Voor mij lijkt het er op dat Chantal dat ook doet.

Ze zal goede intenties hebben om mensen te informeren, maar die intenties worden met bewijzen gestaafd, terwijl die bewijzen ook op losse schroeven staan hierdoor komt ze negatief over omdat ze de vervelende maatregelen en zaken steeds aanhaalt en dus heel negatief overkomt. Het benadrukken van alle negatieve zaken ( zeker met haar bewijzen) werkt averechts en trekt juist geen mensen aan.

Ook valt me op bij Chantal dat ze erg rationeel bezig is ( bewijzen, en logisch denken), terwijl in ons leven het immateriele juist zo veel invloed kan hebben.

Ik heb al eens besproken dat als je gelooft in je beterschap het ook voor elkaar komt.

Lees het boek: de kracht in jezelf , maar eens van dr Joseph Murphy.

Waarin wordt uitgelegd wat geestelijke kracht kan bewerkstellen.

Dus even in het kort.

Moms magnet valt Wim aan op , voor mij, oneigenlijke gronden en zij lijkt mij haar gelijk te willen halen en punten te scoren op willekeurig gekozen punten welke Wim naar voren brengt.

Ik ben het ook niet altijd eens met Wim, maar in dit geval steun ik Wim en vind Chantal te ver gaan.

Waarom een aanval op wWm? We zitten met zijn allen in het zelfde schuitje.


Even ter zijde.

Misschien heeft Chantal niet in de gaten hoe groot deze aanval van de cabal in de wereld is en wat er allemal over de hele wereld moet gebeuren.

President Kennedy en president Soekarno hebben al in de 60er jaren een poging gedaan en we weten hoe dat afgelopen is.


Wim hou vol, ik volg je al vanaf het begin en je bent goed bezig. Samen met Peter Bierhof begonnen aan dit avontuur en niet verwacht dat het zo groot, zo uitgebreid, zo lang zou duren.


Een ander punt.

Chantal zegt steeds dat we niet moeten verwachten dat Donald J Trump ons komt bevrijden. We moeten het zelf doen.

MAAR, omdat het zo groot is, zo wereldwijd mogen we blij zijn dat hij wel de omstandigheden creeert om ook het nederlandse volk straks de touwtjes in handen te krijgen.

Hij heeft wel het voorbereidende werk gedaan in de hele wereld, en natuurlijk moeten wij als volk het laatste stapje doen.

Bob vdf Dammann



1 opmerking:

  1. Beste Bobby,
    Normaal zou ik niet reageren maar hier kan ik het even niet laten.
    Jij verdedigd Wim maar waarom?
    Omdat hij de laatste tijd een ietwat beledigend naar vrouwen toe is?
    Omdat hij informatie van een briefje leest ( uit betrouwbare bron) die iedereen van internet af kan trekken en daar een "donatie" voor vraagt?
    Omdat hij goud op papier verkoopt( er staat op papier dat je het bezit maar in werkelijkheid heb je alleen een stuk papier) nou eet smakelijk als het straks nodig mocht zijn. En dan nog de adoratie van Q en Trump terwijl het nu wel een duidelijk is dat het ook niet allemaal zuiver is. Trump heeft bijvoorbeeld aandelen bij Pfizer en heeft in video's de vaccinaties gepromoot ( staat op video bij momsmagnet). Je kan niet op de posten van Wim reageren en op mails reageert hij niet.
    Nu ben ik het ook niet altijd met Momsmagnet eens, maar één ding weet ik wel, het team doet zelf onderzoek leest niet van briefjes voor en trekt niets zomaar van internet af zonder het dusdanig te onderzoeken dat het niet misleidend is, want de misleiding viert hoogtij momenteel. Dat is de reden dat team Moms het tegen Wim afgeeft, er is diverse malen geprobeerd om contact te leggen zodat Wim zijn beweringen kon onderbouwen, maar dat durft Wim waarschijnlijk niet omdat zijn zogenaamde feiten nergens op gebaseerd zijn. Dus Bobby dit wilde ik je toch even vertellen, maar ook voor jou geldt dat als je over iemand iets te zeggen hebt moet je het wel kunnen onderbouwen en niet oordelen over een heel klein stukje van het geheel.
    Ik wens jou een heel fijn weekend.
    Mvg Antoinnette

    BeantwoordenVerwijderen