donderdag 13 juli 2023

Opdracht witte hoeden

 Hier is mijn vorig bericht over de opdracht van de witte hoeden.

---

Wat een rat is die rutte toch. Echter hij krijgt ook opdrachten van anderen, dus hoe slim is hij?  Ik denk dat hij een goede opdrachtvervuller is niets minder en niets meer.

Kortom een loopjongen. Hij zal straks ook zeggen: do not shoot the messenger!!  Want hij brengt alleen berichten over. Op die manier wil hij zich schoonpraten.

Juig ook niet te vroeg. Ik heb gelezen dat in juni hij de opdracht van de alliantie heeft gekregen of om op te stappen om 180 graden te draaien. Maar ja, je laat toch niet plotseling zien dat je fout bezig was. Hij heeft daar 6 maanden voor. Volgens mij gaat het anders en sneller.

Het reces komt er aan, dus hij kan zomaar de benen nemen om te ontlopen aan de straf. 

Hij is verbonden aan het Wijf van zwabbertje ( jullie weten welke organisatie ik daarmee bedoel) en die geven niet zomaar op.

Het kan dus ook zo zijn dat we opgezadeld worden met nog een lockdown. Een prikronde geloof ik niet in, maar dat er nog narigheid komt lijkt voorspelbaar.

Aan de andere kant zal er veel openbaarheid komen van veel bekende mensen die foute dingen hebben gedaan en ik verwacht veel arrestaties.

De msm ( krant,tv,radio) zullen ook langzaam draaien en de waarheid meer naar buiten brengen. Echter voor dat laatste een opmerking:  we zijn AL zo lang voorgelogen, dat het onwaarschijnlijk is dat mensen dan gaan geloven dat de msm de waarheid spreekt.  

Ook die zullen heel langzaam gaan omdraaien,  maar let op, die zullen anderen de schuld gaan geven,  door te zeggen dat ze verkeerde info hebben ontvangen.

Hou je rug recht en blijf geloven in de goede zaak. We hebben al meerdere keren gezegd dat het goed komt, dat "we" ( =de alliantie= het Qteam= DJT) al gewonnen hebben..

Laat dat AL maar weg, want de alliantie is al meer dan 60 jaar bezig om de kabel ( je weet wie ik daarmee bedoel) op te ruimen. President Kennedy heeft toen al met president Soekarno van Indonesië  besloten  het goudgedekte geld in te voeren. Zoals jullie weten is dat anders gelopen.


Het uiteenvallen van het kabinet is een plan. Of een opdracht. We zullen zien. Maar dat er heelveel veeeeeel info komt over de narigheid die gepleegd zijn lijkt me duidelijk.

Maak er een mooie juli maand van, geniet volop, zoals ze zeggen in de usa: pak de popcorn en geniet van de film.

DAT ER EEN HAPPY ENDING KOMT IS ZEKER.


mlm

Wwg1wga

Ncswic

Mlm 

Kenny

Julius

Robin

Ad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten