woensdag 21 december 2022

We zijn geen wappies, we zijn waarheid verkondigers

 

Gekopieerd maar 100% ik!!
Langzaamaan wordt duidelijk dat "wappies" niet bestaan. Het is een term, in het leven geroepen, om de waarheid weg te zetten als een complot. Om een groep mensen die onderzoek hebben gedaan, het beste voorhebben met hun medemens, weg te zetten als idioten.
Heel geraffineerd en heel pijnlijk.
Tot nu toe zijn alle, door deze groep mensen, voorspelde complotten uitgekomen en is nu zelfs bevestigd dat ons kabinet bindende overeenkomsten heeft met het WEF...
Ik ga hier niet veel over uitwijden.
Dat doe ik namelijk al drie jaar en dit heeft mij de nodige vriendschappen reeds gekost.
Ik hoef geen gelijk
Ik WIL geen gelijk.
Ik zou willen dat ik er compleet naast zat.
Geloof me.
Wanneer jij zou weten wat er gaande is, zou je hetzelfde hebben gedaan. Uit liefde voor je medemens en de toekomst voor onze kinderen.
Maar helaas zit het spel behoorlijk geniaal en geraffineerd in elkaar.
Ik weet eigenlijk niet wanneer je het meest gelukkig bent; wanneer je het spel doorziet of juist niet.
Vervolgens mag je zelf op onderzoek uitgaan.
Tip: Klaus Schwab, The Great Reset, Agenda 2030, You own nothing and will be happy.
Mijn deur staat altijd voor je open❤️
Ook wanneer je mij hebt uitgelachen, genegeerd, respectloos bent geweest of de banden met mij hebt verbroken.
Ik ben nog steeds dezelfde!
Ik heb alleen geleerd dat het luisteren naar jezelf, je innerlijke stem belangrijker is dan de mening van anderen.
Liefs en alvast een gelukkig 2023!
Take care. ❤️



Geen opmerkingen:

Een reactie posten