dinsdag 6 december 2022

Het wk een grote fraude gebeuren

 

Wat een duidelijk afgesproken werk en een fraude.


Net even naar het wk voetbal gekeken: Spanje tegen Marokko.

Wat een wanstaltige vertoning. Hoe duidelijk wil je het hebben dat het doorgestoken kaart is ,het hele wk.

De Nederlandse regering heeft al aangegeven dat Nederland moet winnen. En ik geloof het steeds duidelijker dat het allemaal doorgestoken kaart is door de kaa bal.

De Spanjaarden speelden leuk voetbal om te laten zien dat ze wel wilden,. .....maar misschien 1 doelpoging tijdens de 120 minuten.

En dan de penalty schieten.. een drama voor Spanje.

Voor mij lijkt het duidelijk dat ze expres slap inschoten, zodat Marokko moest winnen. Eigenlijk 1 groot schandaal.

Het wordt steeds duidelijker: blind stond vrij in de wedstrijd van oranje( hij heeft nr 17 en het was in de 45e minuut., en kon toen het 2e doelpunt maken.

En nu dit. Ik ben benieuwd wat er nog meer gespeeld wordt( of moet ik zeggen , afgesproken, gekonkeld, vals gespeeld, omgekocht).

Dan zie ik alle zgn deskundigen die totaal verrast zijn of het allemaal wel weten. Wat een poppenkast.

Als ik op telegram en de mensen van de alliantie hoor zeggen dat het wk een duidelijk anti-reclame voor voetbal wordt omdat het duidelijk wordt hoe alles omgekocht of gefraudeerd wordt. Volgens mij krijgen ze gelijk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten