zaterdag 3 december 2022

Meer mensekomen met een video op internet

 

Het valt me op dat er steeds meer mensen hun mening willen laten horen en een video willen laten zien. Logisch want er komen steeds meer mensen die “wakker” of wel inzicht krijgen wat er aan de hand is in de wereld.

Na de 2e wereld oorlog kwamen er ook veel mensen naar voren die beweerden in het verzet gezeten te hebben, terwijl zij juist bij de tegenstander werkte en alles deden dat de tegenstander wilde. Zelfs soms erger, verraad in de oorlog ten opzichte van de joodse bevolking en dan toch na de oorlog hun straf of hachje redden door constant te beweren dat ze “goed” waren.

Nu wil ik niet zeggen dat dat nu al aan de gang is, maar wel even om over na te denken.

Ik heb heel veel respect voor de pioniers van de tegenstanders van de cabal,die video's maken op internet zoals; peter bierhof, wim visscher, klaske, Erik, Steven,gtb, rik q, jan uit ymuiden, aart,jolanda vlaskamp, wim stouwdam, ilona, en nog vele anderen.

Daar heb ik veel aan gehad om onderzoek te doen op internet.

In het buitenland: charlie ward, gene decode, Michelle fielding, Nicolas veniamin, hier ook nog vele andere.

Via telegram, bitschute, signal, rumble, gettr, in mindere mate fb waar nog veel onwetenden zitten.

In een vroeg stadium besefte ik dat er iets niet klopte: de titanic is nooit gezonken toen, de moord op president kennedy, stemronde in nederland en de usa , twin towers waar geen vliegtuigen waren, de oorlogen die verzonnen waren, Vietnam, Irak, afghanistan, de maanlanding die nooit heeft plaatsgevonden.

10 jaar terug was ik er al bewust van, maar kon de vinger er niet achter krijgen waarom. 5 jaar terug werd het duidelijker toen president trump won ( wat onverwacht was) en die het had over FAKE NEWS.

De informatie die ik opzocht begon met de video over de titanic, dat de olympic was gezonken en een grote zwendel was in de Engelse regering en de verzekering van de titanic. Daarna begon alles beetje bij beetje op zijn plaats te vallen.

Nu probeer ik mensen duidelijk te maken hoe het zit. Ook bij anderen merk ik dat familie leden niet helemaal wakker zijn, ook bij mij is dat zo, en best wel lastig. Begin 2020 heb ik ze toen al verteld dat de corona een grote hoax was.. ze geloofden me niet en keken me raar aan.

Nu begint alles naar buiten te komen en ik merk dat die onwetenden nu beginnen na te denken. Toch denken ze nog steeds dat alles bijna “normaal” zijn oude gangetje gaat.

Ik weet nu dat de finisch in zicht is en dat we teruggaan naar de gulden en dat we langzamerhand overgaan naar een geweldige vrije en liefdevolle wereld.

Het gaat niet plotseling, maar meer geleidelijk.

Dat komt omdat de “ geprikten”, de onwetenden niet beseffen wat er aan de hand is en daardoor alles vertraagd gaat worden.

Ook heb ik gesteld dat door die vertraging meer mensen gaan overlijden.

We zijn honderden jaren gehypnotiseerd door de cabal ( khazaren, rothschilds, rockefellers en de zwarte families ( 10 families die de dienst uitmaakten) en ook het vaticaan.

Ook belangrijk om te weten : ons land, en vele andere landen, zijn een bedrijf en de onderdanen werknemers. En dus duidelijk geen democratie. Echter de bevolking dient de macht te hebben en niet een paar bestuurders.

Dus terug naar een bv republiek.

bdmlm





Geen opmerkingen:

Een reactie posten