woensdag 14 december 2022

Vrije energie bij de masten

 

Reed ik over de snelweg via Haarlem naar Utrecht en zag die nieuwe electriciteitsmasten. Normaal let ik er niet zo op maar nu zag ik ze staan. De doorvoer van de electrische kabels er omheen zodat ze geen aarde maken.
Bovenop zag ik nog een kabel van mast naar mast, niet strak. Waarvoor dient die dan?
Ik besefte toen dat het wellicht de opvang van de vrije energie was uit de ether.
Als dat zo is dan hebben de maatschappijen ( zijn die niet van de caa bal, illuminatie?) gratis energie en verkopen dat aan de bevolking.
Hoezo moet de energieprijs omhoog?
Waarom de bevolking dwangmatig hele hoge kosten opdringen voor energie als de maatschappijen die energie gratis opvangen.
In tartaria hadden ze ook gratis energie uit de ether. Alle kerken hebben (en hadden) hoge antennes om die energie op te vangen.
Trouwens dat waren toen geen kerken maar  centra voor healing  door de geluidfrequenties van de orgels (dus genezing door frequenties) en de orgels waren helemaal niet bedoeld voor muziek maar voor healing, ook gezien de weergalm in die gebouwen.
Laten we opstaan en de electrische rekening  niet meer betalen.
OP naar wwg1wga
En ncswic.
Kijk ook maar eens op: 

https://bobbie139.blogspot.com/2022/12/vrije-energie-bij-de-masten.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten