maandag 1 juli 2024

We zijn te slap bezig, klaag gemeente aan

 

Sterk heb ik de indruk dat we veel te slap bezig zijn. En we focussen ons op de valse regering.
Waarom niet veel meer focussen op je eigen gemeente, want die is net zo vals bezig.
Ze hebben de lockdown ingevoerd, de slavenkap, de qr code, de prik gepromoot, genocide aangewakkerd, extra regels , parkeer beleid, wegpesten boeren, politie toegestaan geweld te gebruiken, valsheid in geschrifte gepleegd, etc.
Me dunkt hoe gemeen en vals kun je zijn.
In mijn vorige berichten heb ik het aangegeven wat je kan doen,:
Gemeente aanklagen ( op persoonlijke titel kan ook) wegens wreedheid tegen de bevolking.
Schrijf een brief aan de burgemeester en klaag hem aan wegens genocide.
Klaag de gemeente aan wegens onbevoegdheid, de burgemeester wegens onbevoegdheid en alle zaken die ik hiervoor heb genoemd.
( de Nederlandse staat bestaat als staat niet meer sinds 13 mei 1940 toen Wilhelmina met de regering het land verliet).
Dien een schadeclaim in van 100.000 euro wegens schade door faillissementen  genocide, onbevoegdheid, wreedheid tegen de bevolking, valsheid in geschrifte   , innen van boetes.
Ik heb deze acties ook gedaan en als veel mensen dit doen , zal er echt wel verandering komen
NEEM AKTIE EN KLAAG HET SYSTEEM AAN.
IN OPM staat de link naar mijn blog waar veel van dit soort info staat.
Succes
Kenny
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten