zondag 7 april 2024

Zonne eclips 3

 

Even een opm vooraf.. gezien het onderstaande lijkt het voor mij wel duidelijk dat de zgn eclips vooraf geregeld is door de freemasons. De 666 is duidelijk. Wat ik ook heb aan gegeven in mijn vorig bericht ( welke geblokt is) lijkt de eclips te maken te hebben met een GROTE verandering.  En ik denk dat de WH deze omzetting overgenomen hebben.
Dit bericht staat in mijn blog. Zie opm.
Ook het vorig berichten link staat daar.


Wellicht is het dat de zonne eclipse een startschot is. De corona Vaccinaties hebben te maken met de Eclipse van 21 Aug 2017 en 8 April 2024.

Tussen deze Eclipses zit precies 6 jaar 6 maanden 6 weken en 6 dagen. De eerste Corona Vaccinatie in Amerika werdt precies in het midden van deze 2 Eclipses gegeven. 3 jaar 3 m 3 w 3 d. Het pad van de 2017 en 2024 Eclipse markeerd een hele grote X over Amerika. Die X symbolism zien we steeds meer ook bij Elon Musk.

Amerika wordt symbolisch met de X gemarkeerd op 8 April. Hierna (denk ik) zullen er écht Agenda's volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten