zondag 7 april 2024

Ik wist wel dat ik niet zoveel weet

 

Ik wist wel dat ik nog niet zoveel weet. En ik had weinig energie maar lijkt weer wat terug te komen.
Net weer een kleine aanvulling gelezen over de Engelse royals,  die nog ingewikkelder is dan ik dacht.
Jaren terug heb ik al iets gehoord en gelezen over Joseph Hallett, die beweerde dat hij de erf prins is.
Ook over Diana, over Churchill,  over De koningin en prins Philips. Het is zo ingewikkeld dat het  bijna niet te bevatten is.
Nu komt mijn vraag ook naar voren, die al een tijdje in mijn hoofd spookt, is het bij de Nederlandse royals ook zo?
Dat minima uit Argentinië een gearrangeerd huwelijk is, is voor mij allang duidelijk. Bijna ( wellicht alle) royals over de hele wereld vroeger en nu, trouwen met of familieleden of hoge adel die verwant is met het betreffende koningshuis.
Daarnaast tref ik veel berichten over de kinderen die uit die huwelijken geboren worden, welke ook gearrangeerd zijn (wat ik daarmee bedoel staat in de link).
Elke keer verbaas ik me weer hoeveel anders, ingewikkeld, gearrangeerd is geworden, met verzekeringsfraude, moorden, chantage, omkoping, etcetera. ( titanic, 11 september, verkiezingsfraude, aardbevingen, virussen, inentingen, ziektes en nog veel meer).
Verder mag je mijn blog lezen.
Zie opm.
Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten