woensdag 17 april 2024

Start ontwaking

 

Jaren ben ik al bezig om me te oriënteren over de zaken die in de wereld gebeuren.

Het begon al met de Titanic waar ik het gevoel had dat er iets niet klopte.

Ik ben toen gaan kijken en kwam de volgende video tegen.

http://youtu.be/n_d_GEy8lr0

hier wordt aangegeven dat de Titanic is verwisseld met zijn zusterschip de Olympic

Dit was een verzekeringskwestie: De Olympic was ernstig beschadigd en moest gerepareerd worden. Die kosten waren zeer hoog. Toen hebben de eigenaren samen met de Britse overheid besloten de schepen van naam te wisselen. Dat veel niet op omdat de beide schepen precies hetzelfde waren, met slechts enkele verschillen. In een weekend is dat (de naam en ander belangrijke dingen) verwisselt.

In de volgende video is te zien dat onderwatercamera's laten zien dat onder de naam Titanic de naam OLYMPIC zichtbaar is.

https://youtu.be/aktAgiVwIaw


Toen begon ik al een idee te krijgen wat er aan de hand was, toen ik de video van Janet Ossebaard tegen kwam: de val van de CABAL.


https://www.bitchute.com/video/sVbpkJ7ouEAc/


Hierin wordt uitgebreid verteld hoe de DEEP STATE in elkaar steekt en wie er allemaal bij betrokken zijn.

Het kwartje begon te vallen.

Het is net een grote puzzel met duizenden stukjes en nu heb ik de randen zo ongeveer klaar. Steeds meer puzzelstukjes vallen op hun plaats.


Ook kwam ik achter de NWO de (nieuwe wereld orde), welke term ook gebezigd werd door Bush senior.

Daar had ik me nog niet in verdiept, maar toen kwam ik er achter dat dat een heel gemeen nieuwe orde zou zijn. Het model kwam van de CCP (communistisch china partij) waar dit al volledig aan de gang was. Gehoorzaam aan de machthebbers anders puntenaftrek wat betekent, minder baas over je kinderen (kinderen worden van de staat), geen bezit meer, niet meer reizen, en nog veel meer. DUS SLAAF VAN HET SYSTEEM.

Gelukkig kwam Donald Trump met de Q beweging naar voren.

Deze zijn al ruim 30 jaar bezig om de DEEP STATE (=CABAL) te elimineren. President Kennedy heeft samen met president Soekarno van Indonesie dat al geprobeerd. President Kennedy werd vermoord en Soekarno moet ook op een zijspoor.


Vervolgens kwamen de beelden van de moord op president kennedy, ik was 16 jaar en ik geloofde mijn ogen niet.

Maar op de tv beelden was het duidelijk te zien, dat hij nooit uit de boekmagazijn doodgeschoten kon zijn. Wel dat er toen geschoten is, maar de slotbeelden waren, dat hij van voren een laatste schot kreeg, waarbij zijn schedel openbarstte.

Gezien het rapport en de vertellingen die daarna kwamen dat Oswald hem had vermoord, kwam de twijfel. Ook het hele 'Warren report' was waardeloos, want toen ik het las werd me duidelijk dat dit niet klopte. VOOR MIJ WAS HET EEN INSIDE JOB.

Iedereen geloofde de MSM en ik zei dat het niet klopte, maar iedereen verklaarde me voor gek.

Het was op tv dus het klopte toch, zei iedereen.

Toen kwam de landing op de maan.

Dat zag er ook echt uit, maar naarmate




Geen opmerkingen:

Een reactie posten