vrijdag 26 april 2024

Edwin de Roy bij ongehoord ned

 Hallo.

Heb net de video over het koninglijkhuis en Edwin de Roy gekeken  ,2 delen, en ik was verbaasd dat de voorzitter niet ingreep.
Die Arnold liet het maar begaan  want ik vind de zgn gespreksleider een heel irritant figuur  die telkens de spreker onderbreekt en zichzelf heel belangrijk vindt.
Als jullie echt een goed gesprek hierover will laten horen moet je die zgn gespreksleider weglaten, want veel mensen haken door hem af, vraag Raisa Blommenstein maar. Oh, oeps die heb je net weggestuurd en dan nu een minkukel neergezet,  walgelijk.
Steeds dwars door het verhaal zijn grote mond op zetten, want hij vraagt wat. Hij moet zijn waffel houden.
Nu weet ik wel dat de zgn verslaggevers worden opgevoed en geleerd om te onderbreken om de verteller en in de war te brengen en zijn verhaal niet af  te laten maken.
Ik weet niet hoe Arnold er over denkt, maar voor mij is het een valse WEF aanhanger.
De mensen die daar aan tafel zaten, weten heel veel, maar werden nauwelijks aan het woord gelaten.
Het kwam mij over als een NOS uitzending.
Ik zal de tafelheren hierover ook berichten.
Ongehoord nederland mist hier een buitengewoon punt.
Dit soort  "gespreksleiders" zijn te walgelijk om naar te luisteren.
Zo stom on Raisa weg te sturen.
Is de ego van Arnold zo belangrijk?
Nee dus, want him zit erbij en zegt niks

Een voorzitter van niks.
Misschien moet Raisa wel blij zijn dat ze weg is.
Bob dammann

De link naar ongehoord ned:
https://npo.nl/start/serie/ongehoord-nieuws/seizoen-3_2/ongehoord-nieuws_259/afspelen?at_campaign=npostart_player&at_channel=npostart&at_creation=share-email&at_detail_placement=1:lvgjrrwu:6a8ec0d8a29f44d4bc112ea2fd72557d&at_format=share_button;;0_0&at_general_placement=serie;ongehoord-nieuws;seizoen-3_2;ongehoord-nieuws_259&at_medium=display&at_variant=organic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten