woensdag 24 april 2024

Terugblik naar begin van willem

 

Even een terugblik.
Toen Beatrix had getekend voor afstand van de troon en willem vervolgens tekende, heb ik uitgebreid naar het gezicht van Maxima gekeken..( ik ben psychotherapeut waardoor ik meer inzicht had).
Het veel mij op dat:
- een zucht kwam bij haar uit haar mond
- haar gezicht fleurde op
- er verscheen een glimlach die wilde zeggen: zo nu bepaal ik wat er moet gebeuren.
- toen leek ze triomfantelijk in het rond om uit te drukken  nu ben ik de baas
- en een gelaatsuitdrukking: dat hebben we mooi voor elkaar gebracht.
- vervolgens deed ze heel bescheiden om aan te geven dat ze zich nog even gedeinsd moest houden.

Dat triomfantelijke van een overwinning blijft bij mij kleven . En .....
Nu is het duidelijk dat het klopt, zij regeert en treedt steeds meer naar voren.
Maar..........
Ze heeft zichzelf in de voet geschoten door het WEF te promoten en ook nog een stapje verder,  de cbdc uitgebreid te promoten en de voordelen naar buiten re brengen: dan kunnen we daarmee ook zien wie geprikt is en wie niet.
Hoe vals kun je het hebben?
In mijn blog ga ik hierin verder, want als ik dat hier doe wordt mijn bericht weer geblokt.
De link staat in opm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten