maandag 25 september 2023

Ik vraag me nog steeds af hoe huisartsen zich voelen

 Ik vraag me nog steeds af hoe huisartsen zich voelen nu bekend wordt dat zij meegewerkt hebben aan genocide= het doden  van mensen.

En hoe ze zich voelen dat ook bekend gaat worden dat ze een misdrijf hebben gepleegd en veroordeeld gaan worden .

Die veroordeling zal niet alleen een berisping of uit het ambt gezet worden, maar dat zal veel strenger zijn: gevangenisstraf, misschien wel erger.

Mijn interpretatie is dat veel artsen dat nog niet beseffen of niet (willen) weten.

De artsen zijn namelijk verantwoordelijk en die hebben de spuit besteld of besteld gekregen.

Ook verpleegsters die de spuit hebben gegeven,  zelfs vrijwilligers, zullen zo'n lot niet kunnen ontlopen.

Dat krijg je als je ondoordacht en blindelings orders opvolgt van mensen die de bevolking wil decimeren. Deze valse mensen die de opdracht hebben gegeven zijn de regeringsmensen.


Algemene wetten voor alle mensen geld:

Niet stelen

Niet doden

Niet dwingen.


Voor de laatste 2 ( niet doden en niet dwingen) kunnen bovenstaande uitvoerders veroordeeld worden en dat zijn heeel zware delicten.

Vermoedelijk als deze waarheid wijd verbreid bekend wordt zullen er veel zelfmoorden gebeuren vermoed ik, bij huisartsen.

Natuurlijk zullen ze zich verdedigen, maar onwetendheid en ondoordachtzaamheid zijn geen redenen( en geen excuus) voor strafvermindering.

Dit is mijn mening.

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten