donderdag 7 september 2023

Doe jezelf niet te kort, gebruik je onderbewustzijn

 Het onderbewustzijn.

Velen zullen niet begrijpen waar ik het over heb. Maar onze hersenen verwerken heel veel zaken onbewust. Zowel het aansturen van hart, longen, nieren en nog veel meer, als het opslaan en besturen van ons gedrag. 

Het onderbewustzijn regelt eigenlijk ons hele bestaan, zowel onze genezing, als ons doen en laten.

Dat heb ik al meerdere keren beschreven hier in mijn blog, bobbie139.blogspot.com. 

Maar er is meer: je kunt met je onderbewustzijn praten en er is een collectief onderbewustzijn samen met gelijk gestemden ( zitten op de zelfde lichaamsfrequentie als jij).

Praten Met je onderbewustzijn: lichaam ontspannen, vlak voor je slapen gaat vraag je aan je onderbewustzijn de oplossing voor elk vraagstuk, probleem waar je mee zit.

Tijdens, of in je slaap of onverwacht tijdens inspanning , komt de oplossing.  Kan ook zo zijn dat je opeens dingen gaat doen om je oplossing te krijgen.

Het collectief onderbewustzijn: met gelijkgestemden kan het voorkomen dat je hetzelfde denkt of juist bij elkaar komt.

Wat mij regelmatig overkomt is dat mensen mij  pad kruisen, wat ik niet verwacht en dat we beiden het zelfde doel of gedachten hebben.

Ook komt het veel voor dat je een heel prettig contact,= gesprek, hebt. Dit collectief onderbewustzijn regelt juist die ontmoetingen.

Het lijkt vergezocht voor mensen die alleen rationeel denken, maar het komt regelmatig voor.

Doe jezelf niet tekort!  Als je ervoor kiest om een ​​doel in 30 dagen te bereiken en al je energie daaraan te besteden, zul je het voor elkaar krijgen. Als je hetzelfde plan voor drie jaar opstelt, zul je het tegen die tijd bereiken.  De sleutel is dat de hoeveelheid tijd die u selecteert, geloofwaardig moet zijn voor uw psyche. Als dat niet het geval is, zullen uw acties niet volgen. 
https://t.me/theneighbours2021

Geen opmerkingen:

Een reactie posten