dinsdag 14 mei 2024

Wakker maken blijft maar doorgaan

 Het wakker maken van de bevolking blijft maar doorgaan!!

Neem nu het Songfestival, zoveel aandacht en op de achtergrond neemt het kabinet gewoon de pandemiewet aan.

Hoezo wakker maken?? Deze info komt amper naar buiten, behalve op de secundaire kanalen.

En die kanalen worden niet bezocht door de niet-wakkeren.

Hoe dan wakker maken?? Het geeft alleen maar onrust bij de wakkeren, omdat die het wel weten.

Alleen als de msm die berichten uitzendt wordt het door de niet-wakkeren gelooft.

Nu hoor ik alweer opmerkingen als: als we de msm de waarheid laten vertellen, komen de niet-wakkeren NOOIT los van de msm en blijven hen volgen.

Ik zeg dan: nou en, laat ze in die hypnotische slaap.

Zijn wij verantwoordelijk voor hun ontwaken?

Nee, dus. Dat moeten ze zelf doen.

En voor mij is de enige manier nu om de EBS (EAS) in te schakelen, zodat in ieder geval met een schok de waarheid naar boven komt.

( EBS=EMERGENCY BROADCAST SYSTEM, EN 

EAS IS EMERGENCY ALERT(ALARM) SYSTEM )

En een opstand van het volk dan?

Wel , ik hoor en lees dat de witte hoeden =Q-team en Trump en zijn team, de touwtjes volledig in handen hebben, dan hebben ze ook het leger onder controle.

Opstand? Zet het leger in en de niet-wakkeren en de relletjes mensen zullen en gearresteerd worden, en onderdrukt worden, en teruggestuurd worden, want veel van die ROMEO'S  zijn buitenlanders.

Ondertussen zullen de valse gangmakers in de politiek opgepakt, opgeruimd , worden.

Dan kunnen we beginnen om de republiek een mooie toekomst te laten maken.

Ik weet ook wel dat de infiltratie van de globalisering duizelingwekkend groot is en dat heel veel organisaties nog gevangen zitten in dat systeem. 

Ook weet ik dat de "hoge bazen" en directeuren van grote bedrijven daarin zitten  (waarschijnlijk ook nog omgekocht, gechanteerd, bedreigd om in het systeem te blijven) , zodat het een zwaar karwei is die allemaal of om te turnen, of te elimineren, of aan de kant te zetten.

Het is dus ook enorm belangrijk dat wij mensen van het volk de overheid niet meer accepteren.

Zoals ik al vele malen heb gelezen: 

Zodra de overheid richting dictatuur gaat is het de plicht van het volk om in opstand te komen.

Maar dat kan pas gebeuren als het volk geknecht wordt, niet alleen met maatregelen, maar ook in hun portemonnee .

Dus, we zijn afhankelijk van de klasse met het minste geld, want daar wordt het heel slecht. De middenklasse zal nog steeds toekijken, want, " ik heb mijn baan nog, ik heb nog inkomen, ik heb nog geld".

Daarom ben ik blij met de vooruitgang van het Q-team en Donald Trump, want die kan de opperlaag van de overheid elimineren. 

Waarom kan hij dat?

Omdat die bovenlaag de smeriger zaakjes doen:

kinderhandel, orgaan handel, witwassen praktijken, biolabs inzetten om virussen op de mensen uit te proberen, ziektes voor de bevolking uitvoeren, de farmaceutische industrie spekken door medische  controle, pillen en prikken promoten om mensen ziek te maken, genocide plegen, belastingen te heffen, van een land een bedrijf maken, bedrijven kapot maken, liegen dat het gedrukt staat, Fiat geld bijdrukken terwijl de bevolking krom ligt om belasting te betalen.


Trouwens,  ik lees dat het QFS het nieuwe geldsysteem al geïntroduceerd is.

Voor ons patriotten ( geuzen van de lage landen) is het tijd om ons te laten horen en de overheid weg te sturen. 

Hoe?

Door gewoonte recht toe te passen. Op telegram is een groep : steun burgerarrest.: link in opm.

Tot zover maar weer.

Kenny

Marbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten