zaterdag 25 mei 2024

Euthanasie

  

Euthanasie kan tegenwoordig wel heel makkelijk en snel geregeld!! Hoe komt dat???


En, jahoor. Weer een gevalletje.

Ik had verteld dat de moeder van een vriendin ( die wel 87 jaar was) plotseling  borstkanker kreeg en overweeg euthanasie te plegen, die is overleden.

Het is bij de beesten af hoe snel je tegenwoordig euthanasie kan plegen.

De artsen doen het blijkbaar graag!!!????

Ik vermoed dat die snelle toestemming komt omdat die artsen narigheid voelen aankomen  voor strafvervolging wegens het geven van de prik

Als de mens zelf beslist voor eutenasie, dan vervalt hun verantwoordelijkheid  en denken die artsen vrijuit te gaan.

Dit is het derde geval in mijn omgeving dat dit gebeurt, en alleen bij geprikten!!! Hoe opvallend.

Het was al duidelijk voor mij van die opkomende ziektes en sterfgevallen, maar nu  komt het duidelijk  naar buiten

EN NOG WILLEN DE MENSEN HET NIET ZIEN, DAT DE PRIK DE OORZAAK IS.

Ook deze vriendin legt niet de connectie. Ik ga ze daarop niet naar de prik vragen.

Zo verdrietig allemaal, je verliest mensen in jouw omgeving doordat ze geprikt zijn en die artsen maar geld inhalen, want voor elke prik kregen ze duizend euro!!!!!!!!

Oh, oh, wat zijn die artsen toch openlijk, eerlijk, mensvriendelijk ,  maar niet heus.

In tegendeel: ze zijn inhalig, geldbelust, moorderaars, dom, en slaafs.

Die prikartsen proberen nu hun straf te ontlopen.

Kenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten