zondag 5 mei 2024

Dodenherdenking

 Ha, ha, wat een poppenkast weer op de dam. Vorig jaar had ik al het idee dat het de laatste dodenherdenking deze steil zou zijn, maar nee nog een poppenkast.

De overheid schiet zichzelf in de voet door ook nog , wegens onrust bij de bevolking en dreiging van protesten, maar 10.000 mensen toe te laten op de dam bij dodenherdenking. 

Nu hoorde ik, en zag dat ook, dat er slechts 4000 mensen waren gekomen.

Niet vanwege het weer, maar vanwege  de leugens en maatregelen van de (r)overheid hebben mensen afgehaakt. 

Het zou nog mooier geweest zijn als alle 10.000 aanmeldingen niemand zou komen. Maar dat gebeurt nooit., dan zou dat een prachtig teken zijn.

Maar ik vind dit teken al ook heel mooi dat er zo weinig mensen waren.

De msm zal nooit toegeven dat het daardoor komt en geven er weer een andere draai aan.


Heb je deze link gezien: https://www.ninefornews.nl/historicus-doet-sensationele-onthullingen-in-interview-over-oranjes/


Een interview over de oranjes, waar de honden geen brood van lusten. Het meeste was bij mij al bekend, maar voor een heleboel mensen een openbaring.

Ook het interview met Edwin de Roy van Zuyderwijn geeft een totaal ander beeld van de oranjes.

Nog even dit: Halsema gaf in een interview aan dat dodenherdenking alleen voor Nederlanders geld en geen andere oorlog. De interviewer stelde dat ze vorig jaar het wel over Oekraïne had , en nu niet over Gazastrook.

De reactie van Halsema: dat weet ik niet meer.

Zie hieronder:

4 mei 2024, Nationale Dodenherdenking: 


'NOS ('Journalist' én miljonair Mariëlle Tweebeeke): "Noemt u Gaza nog in uw speech op 4 mei?"

Halsema: "Nee want dit is onze nationale herdenking"

NOS : "Maar 2 jaar geleden noemde u wel Oekraïne".

Halsema: "Dat weet ik niet meer".


“De meest voorkomende ziekte bij politici is geheugenverlies."


André Frossard

Frans journalist

Leefde van: 1915 - 1995


https://t.me/ditishetnieuws


Prettige dag verder.

bd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten