donderdag 16 mei 2024

Kommentaar van mij over het kabinet

 

Ook is dit weer een afleiding, want iedereen praat over het nieuwe kabinet. Dan kijken de mensen niet naar de internationale gebeurtenissen. En die gebeurtenissen zijn zo groot, heel groot. De militairen zijn in stelling gebracht, de regeringen gaan toch ook weer vallen, de gesara/nesara wordt geïmplementeerd, ambtenaren aantallen worden sterk verminderd, qfs wordt geïmplementeerd, de politie en rechterlijke macht wordt hervormd en we gaan over naar burgerrecht, vluchtelingen worden teruggestuurd.

Maar het gaat lijken alsof de vluchtelingen zelf terug willen. Dat las ik al op de msm. Ik nu dus weer valse info van hen.


Echter, dit proces gaat langzaam , om niet een volkswoede te krijgen. De niet wakkeren, beperken ons in een snelle overgang.

Kenny


P.s. mensen maak je gereed, er komt nog heel veel narigheid van de Cabal naar buiten, al willen de bewindslieden het doen geloven alsof het niet zo erg is en dat het sterk overdreven is of juist dat het niet gebeurd is.


2,

Het begint nu al op te vallen. De nieuwe bewindslieden doen net alsof ze de kleine veranderingen ten goede van de bevolking , zelf hebben bedacht.

Niets is minder waar, ten eerste deze lieden waren eerst gedeeltelijk of helemaal vóór of gedeeltelijk voor het WEF beleid.

Ten tweede nu gaan ze een andere wind laten waaien om te voorkomen dat ze de straf ontlopen voor het gedrag wat ze hiervoor deden.

Ten derde, ze hebben opdracht gekregen van de witte hoeden ((= het Q-team=team Trump ) om het aantal ambtenaren te verminderen en het oude beleid van de WEF te vernietigen.

Kenny

P.s. langzaam komt de verandering aan om de bevolking,ing duidelijk te laten voelen hoe slecht het vorige kabinet was. Ook het Europese parlement zal binnenkort opgeheven worden.


3,

Er is een begin gekomen om een begin te maken met opruimen. De witte hoeden hebben de macht en langzaamaan gaan we naar een nieuwe samenleving. Op naar de Bataafse republiek.

Kenny


4,

Ik lees net dat Annebel Nanninga tegen een journalist zegt:" links bepaalt niet wat normaal is".

En dat vind ik juist gezegd.

Daar komt mijn filosofie ook bij : " jouw verwachting is niet mijn verplichting".

Er is een kabinet, maar ik verwacht niet teveel veranderingen omdat de ambtenaren die achter de bewindslieden zitten, nog steeds lid zijn van WEF en deze ook, willen doordrukken.

De kabinetspoppetjes zijn gewoon trekpoppen, meer niet.

Kenny


5,

Hier de bevestiging over chemtrails, dat die er NIET meer zijn! Pascal Najadi/USSF kun je vinden op telegram (https://t.me/PascalNajadiNEWS) of op rumble (neutralswiss). We zeggen dit met velen nu al een paar jaar maar mensen willen het maar niet geloven. Blijkbaar blijven veel mensen liever in boosheid of angst, maar besef dat je met die gevoelens juist het duister voedt!!! En alle regen is hard nodig om de tunnels onbruikbaar te maken en om het HELENDE spul wat ze sprayen goed tot mens, dier en bomen/planten te laten komen.

Luister dit fragment even goed svp!

Pascal Najadi en West Coast Wizard 5-10-24 chat

https://t.me/pascalnajadinews


Geen opmerkingen:

Een reactie posten