maandag 4 december 2023

Utsava met nieuws

 Nog even dit:

Ook dit bericht heb ik al een keer gepost, maar toch nog maar een keer om uit te leggen hoe ik erin sta.

Geloof mij niet, maar doe zelf onderzoek.

---

Voor een heleboel mensen breng ik hier sensationeel nieuws, wat echter bij mij al meer dan een jaar bekend is.

Utsava, die een  goede, voor mij, weergave geeft  van wat er gebeurt heeft het al meerdere keren aangegeven.


Hier is het nieuws:

john f Kennedy jr, leeft nog

Donald Trump is sinds vorig jaar zowel president van de corporatie amerika als van de republiek amerika.

Biden stelt niets voor

Prinses Diana zal naar voren komen 

Prinsen Diana is getrouwd met Donald Trump en hun zoon is baron trump

dat Donald Trump lijkt getrouwd te zijn met Melania is een geacteerd huwelijk.

5d is uitgeschakeld

vrije energie komt eraan

internet wordt gratis

ebs komt voor het einde van het jaar.


Utsava: Diana’s Arrival – Nesara – Currency Reset – EBS – Huge Intel (Video)


https://bestnewshere.com/utsava-dianas-arrival-nesara-currency-reset-ebs-huge-intel-video/


doe zelf veel onderzoek, zodat je zelf ook kan oordelen.

Dit soort berichten kom ik tegen.

Veel pleziet met je onderzoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten