dinsdag 11 oktober 2022

 

Meneer T is briljant met zijn team samen met chi, modi, putin, kim.
De Oekraïne schoonvegen van de naa zii mensen. Zo ook Taiwan, want daar zitten ook biolabs.
De storm is een orkaan geworden alleen hier in Nederland merken we daar niet veel van.
De overheid is illegaal en is ook nog failliet.  Dus willen ze geld inzamelen door hogere prijzen.
Deze marionetten denken dat ze wat betekenen, het zijn alleen maar valse uitvoerders  (bevel is bevel.
Net als die arrogante politie agenten die bij mij aan de deur waren met een bevel tot voorkomen . Wat een arrogantie en opdringerigheid.
Zij weten en beseffen nog niet dat ze a. straks geen werk meer hebben en b . dat ze aangeklaagd  worden voor valsheid in geschrifte.
Bevel is bevel.
Ik heb het niet geweten
Oeps dat klinkt heel bekend van 75 jaar terug.
De volgende domino stenen zijn: Charles ( die is al dood) die dood verklaart wordt ) hartaanval).
En de paus ( die ook al dood is) die dood verklaart wordt.
Dan zal alle regeringen ( wettig of niet) vallen en komen we in een  heeeeeeeel mooie tijd.
Het kan nog dag en weken of een enkele maand duren, maar kerstmis vieren we op 9 november ( Juliaanse kalender).
Je hoeft mij niet te geloven. Dit is mijn idee, nadat ik onderzoek naar de situaties heb gedaan.
Ook ik kan het verkeerd hebben, maar dat het gebeurt is zeker, alleen niet wanneer precies.
Houd moed, het komt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten