zaterdag 12 augustus 2023

Wat me opvalt praten de onwetenden nooit over wat er in de wereld gebeurta

 Wat me opvalt , en dat is denk ik ook logisch, geprikten mensen of laat ik zeggen  onwetenden, praten niet over de gebeurtenissen in de wereld.  Wel kankeren over de zoveelste maatregel, maar bv geen woord over vertrekkende Kamerleden.  

OVERSTERFTE,  nooit van gehoord. En als dat zo is komt het door de warmte of slechte weer.

Ook noemen ze dat covid de oorzaak is. 

Als je er over begint wordt het weggewoven  met de opmerking, " ze willen gewoon wat anders ".

Er wordt totaal niet nagedacht over het waarom.  Trump wordt helemaal belachelijk gemaakt en kan niet tegen zijn verlies. 

Als ik dan vraag waarom ze zo bang zijn voor Trump en almaar aanklachten tegen hem uitvoeren  hij is toch niet de president...

Ja, dan weten ze het niet.

Gewoon het gesapige leventje voortzetten, totdat .... Er iets ergs gebeurt. Dan is leiden in last en verwijten ze jou nog dat je ze niet gewaarschuwd hebt.

Ach, ik zit er op te wachten. Ook dat ze te horen krijgen dat de prik hen juist ziek heeft gemaakt. 

Ja, we wachten het maar af.

Ik ga nu met de caravan op stap.

Tot een volgende keer.

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten