donderdag 17 augustus 2023

Heb het volgende geschreven aan het AD

 Het gaat over het AD


Het zal niet helpen of invloed uitoefenen, maar ik moest het ff kwijt.

Ook staat het op FB = smoelenboek


Wat zijn jullie toch een corrupte , cabal en wef gezinde krant. En maar schrijven hoe vals Trump is , en maar ophitsen.

Jullie krijgen denk wel goed betaald daarvoor.
Als je maar weet dat jullie vals verdiende geld straks niets meer waard is. Omdat jullie ook meehielpen aan de genocide.
Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen.  Dat weten jullie dondersgoed. 
Waarschijnlijk overleven jullie deze periode niet en het zal niet lang duren voordat ook jullie voor de bijl gaan.
Ik snap jullie niet, ook voor jullie geldt het WEF standpunt: je bezit niets en bent heel gelukkig. Dus straks ben je alles kwijt.
OF IS JULLIE BELOOFD DAT JE STRAKS IN WEELDE ZULT LEVEN.
Je weet , een belofte is nog geen zekerheid.
In mijn omgeving raad ik iedereen af om het AD te kopen, want met zulke walgelijke praktijken wil je toch niet te maken hebben.
Mlm 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten