vrijdag 11 augustus 2023

Stuwdammen weg, plus nog meer info

 

Ik lees dat er overal stuwdammen afgebroken worden. Waarom? Om de biodiversiteit te waarborgen wordt door de (r)overheid gezegd. Ja, me hoela. Die gebruiken ze om overstromingen te creëren, en droogte te creeeren ( klimaatprobleem ,weet je nog), en rampen te doen ontstaan om de mensheid in angst te houden, en ze als het ware te dwingen de (r)overheid te geloven.
Dat gaat ze niet lukken, alleen ze hanteren de techniek van de  verschroeide aarde, omdat ze weten dat ze al verloren hebben.
Met hun ondergang willen ze zoveel mogelijk slachtoffers meesleuren.
Hoe vals, gemeen, psychopathische ben je dan.
Toch hebben we dat in de geschiedenis vele malen gezien: bij terugtrekking wordt alles vernield.
Omdat ze al honderden jaren aan de touwtjes trekken, geloven ze dat ze onschendbaar zijn.
De Q en het Q team zijn   al ruim 60 jaar( of meer) bezig hier een eind aan te maken, maar te weinig medestanders waren er ( denk aan Kennedy, soekarno, Lincoln en vele anderen die hun leven lieten hiervoor).
We mogen verheugd zijn dat een groep us generaals (Q)  meneer DJT naar voren hebben geschoven als boegbeeld om de corruptie, de valsheid, de leugens, de ontvolking strategie, de landen als bedrijf zijnde, de valse prikjes, de zgn virussen, te ontmaskeren. De nederlandse (r)overheid is een voorbeeld functie geworden om alle narigheid uit te dragen. Wij als bevolking zijn te klein om die narigheid weg te halen. De narigheid is over de hele wereld, inclusief de infiltratie van WEF mensen.
Wat een tijd leven we in. Ik als 76 jarige mag deze verandering nog meemaken (hoop ik, ik ben er bijna zeker van,) , echter ik weet dat zo'n proces zijn tijd nodig heeft.
We zijn nu al 4 jaar bezig om te slikken wat de (r)overheid ons voorschrijft, maar er komt een eind aan.
Al vele jaren wist ik dat er iets niet klopte, maar het fijne wist ik niet.
Titanic, FED, de beide wereldoorlogen, maanlanding, 11 sept, en nog een aantal voorvallen klopten niet en waren voor mij al punten van valsheid. Ook de moord op jfk was in duister gehuld en klopte niet. Het boek (Het Warren report) over de moord op jfk klopte van geen kant.
Zelfs het verhaal van Hitler klopte niet.
Toen wist ik nog niets over de khazaten..
Met de berichtgeving van " de val van de Cabal" van Janet Ossebaard,  gingen vele deuren open..
Tot zover maar weer.
Kijk ook maar eens op:
Bobbie139.blogspot.com  daar staat mijn info.
Op telegram kanalen staat nog veel meer.
Het is amper bij te houden wat er nu allemaal naar boven komt.
Groet en doe ook onderzoek,  geloof mij niet.

Mlm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten