vrijdag 8 juli 2022

 Ik kwam dit tegen. Echter de symboligue  met het getal 17 lijkt erop dat het een wh ops is. Uitgevoerd door de Black hats in opdracht vd wh. Waarom? Om de zwarte hoeden te exposen en hen zelf hun rommel te laten opruimen. 

Ook kan het begin zijn van het omvallen van alle dominostenen.

Als de zwarte hoeden dit zouden kunnen doen via CERN, dan zouden ze ook new York plat kunnen leggen en nog veel meer. Dan gaan ze echt niet hun eigen monumenten vernielen.

Onderstaand bericht kan best een vals bericht zijn.

Dat is mijn interpretatie.


Onderstaande tekst heb ik even  ergens  gekopieerd..

En ik heb ook nog een filpje van de explosie op mijn profiel (in  een link van dit) staan..


 CERN is gebruikt en "getest" deze keer als DEW-DirecyedEnergyWeapon.

De energie die vrij kwam heeft het monument vernield.... Ja DIT WAS MET OPZET.

Ik dacht, zoals velen gister, dat het ms een WH Ops was, maar mijn eerste Intuitie zei meteen CERN/LHC CONNECTIE.


De BlackHats zullen vaker de LHC gaan inzetten voor vernietiging.


Dit gegebeurde 15447 dagen na de oprich

ting (inclusief de opening 22-03-1980 en vernieling)

42 jaar 3 maanden 15 dagen


42 is een asterisk, een nulpunt, en is erg belangrijk voor de patriachaten/cabal. En staat ook voor de 4 slabs, de 4 platen/hoeken, cubus (=saturnus/Satan).....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten