zondag 23 juni 2024

Kate

 

Over Kate van Engeland krijg ik steeds meer mijn twijfels over hoe het met haar is.we krijgen zoveel berichten over haar en iedereen vindt haar zo charmant, en dat is ook zo volgens mij, maar ik zie Kate zelf niet. Ik zie een andere vrouw: een kloon, een dubbel, een cgi, een hologram, cgi, oude films en foto's, fotochop van foto's, etcetera.

Het is voor ons ook moeilijk te bewijzen, omdat het allemaal digitaal is en makkelijk te veranderen.

Gezien de achtergronden van de Engelse royals, kinderen die verdwijnen, pedofiele ooms die plotseling doodgaan, pedofiele vrienden, vriendschap met de Rotsschilds , de houding tegenover Diana, de dood van Elisabeth, die veel later werd aangekondigd dan haar werkelijke dood, prins Philip die in de achtertuin werd begraven, etc., heb ik een ander idee wat er met Kate gebeurt.

Ook bij Charles gebeuren de raarste dingen: bij zijn kroning liep achterin de dood met een zeis van rechts naar links.

Ook de 3 loslopende paarden met bloed is heel vreemd.


Zoals jullie misschien weten heeft Diana haar dood, auto-ongeluk, in scène gezet en is dus nog spring levend.

Haar zonen zijn misschien wel van haar, maar niet van Charles. William schijnt van Juan Carlos te zijn en Harry van James Hewitt. Terwijl Diana in verdoving was zijn de sperma van deze mannen ingebracht ( mijn idee).

Zelfs kan het zijn dat de jongens door een andere vrouw ter wereld zijn gebracht.

In ieder geval ik geloof het royal verhaal van geen meter.

Nu hoop ik dat Kate ook hulp heeft gehad om te verdwijnen en dat ze nu in een beschermingprogramma zit.

Want de royal familie van Engeland zijn bloedhonden en deinzen nergens voor terug, wat we gezien hebben met Diana..

Waarschijnlijk weet Kate teveel en dient ze daaropvolgend te verdwijnen.

Voor mij is het hoogst waarschijnlijk dat er binnenkort een bericht van de royals komt dat bv Kate of een ongeluk heeft gehad, of een auto ongeluk, of dat ze aan kanker is overleden. Hierdoor zou ze officieel door een oorzaak van buitenaf zijn overleden, dus de royals hebben geen schuld. Net zoals ze met Diana hebben gedaan.

De poppenkast gaat gewoon door.

Ik ben alleen benieuwd hoe William er uit komt over niet al te lange tijd.

Harry is al afgeschreven en is al op een zijspoor gezet. Bij William wordt het wat lastiger om die weg te moffelen.


We moeten ook niet vergeten dat de engelse royal familie satanisch is, met kindermoorden,satanische rituelen, kind onvoeringen, moorden, witwaspraktijken, medewerkers aan biolabs waar ze genocide spuiten maken, gevaarlijke virus aanhangers, tevens zijn ze lid van verschillende satanische groepen, van de WEF, van de Cabal ( of ze lid zijn weet ik niet, maar dat ze sterke sympathie voor die groepen hebben en hen steunen is wel duidelijk).


De witte hoeden (= Q-team = Trump = alliantie ) weten hier alles van en gezien het bovenstaande dienen de royals opgeruimd te worden.

Het wordt nog spannend wat naar boven komt, maar mijn gevoel zegt mij dat Kate ontvlucht is en in een beschermingsprogramma zit.

Dan is het moeilijk voor de kinderen, want die weten nergens van.

Dat was ook met Harry en William zo , zo zielig. Die geloven nog steeds dat hun moeder bij een ongeluk is overleden.

Alhoewel ik ook mijn twijfels heb of de jongens het nu nog niet weten.


Dit is mijn gedachte over Kate.

Het is te opvallend dat ze zo veel geportretteerd wordt op FB.

Ook de Nederlandse royals komen wat mij betreft te veel naar voren op FB . Volgens mij zit daar ook een luchtje aan.

Dat kan ook een gevalletje van klonen, cgi, etc . zijn.

Ook dat zullen we zien.

Prettige dag verder

Marbo

Kenny




Geen opmerkingen:

Een reactie posten