woensdag 26 juni 2024

Artrose

 Nu ben ik 77 jaar en ben fysiotherapeut ( geweest). Veel voet, heup en knie klachten behandeld. Met warmte veel gewerkt wat prima werkte, maar ook snel weer over was.

Ook massage van de omgeving van de pijnlijke aandoening  wat langer werkte.

De combinatie,  en dit apparaat,  lijkt me uitstekend, want dat komt precies overeen met mijn bevindingen

Zelf heb ik wel een beetje last van de oude knieën , maar ik fiets veel, gebruik warmte en masseer zelf. En kan nog van alles. Omdat ik ouder wordt wordt alles wel strammer, maar oké, ik ben ook geen 20 meer. Vroeger veel (55 jaar plus competitie). getennist, wat zwaar is voor de knieën . Ben daar mee gestopt

Ik zou zeggen: probeer dit apparaat.

Contact:

Bobdammann@gmail.com

P.s. kijk ook eens bij seprey.com  knie massageruimte plus warmte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten