vrijdag 14 juni 2024

Gevolg van de prik

 

Ook in  mijn omgeving nog steeds en in 2020 begon het.
Ze namen de spuit, niet 1 keer, niet 2x liefst 3x en ook nog de zgn booster.
Niets aan de hand hoorde ik overal roepen.
Mijn vraag: waarom doe je het, kreeg ik als antwoord , dat een agressief virus er aan komt en dit is ter bescherming. Sinds onze jeugd krijgen we toch ook prikken tegen bof, mazelen, kinkhoest , de DKTP prik. Dus deze is ook  goed.
Weet je wat er in die spuit, die de (r)overheid voorschrijft, zit ?
Nee, maar dat weet ik van die andere prikken ook niet.
Je denkt dat alleen dode of verlamde virussen erin zitten van de aandoening waarvoor je wordt geprikt? En dat er dan antistoffen worden aangemaakt. ( klinkt logisch, maar ze  vergeten erbij te vertellen dat er ook schadelijke stoffen in die spuit zitten).

En je weet niet wat voor stoffen er nog meer in zitten.
Toen wist ik dat ook niet. Maar omdat een ziekte er nog niet is en dan voordat die gevaarlijk gaat worden een prik te krijgen begon bij mij de kriebels te komen.
Na onderzoek bleek dat de prik voor covid zo gevaarlijk bleek dat de patriotten = geuzen= wappies= alternatievelingen gelijk kregen. , ziekte kiemen van hiv, polio, metalen en nog veel meer rotzooi zaten in de covid spuit.
Weet je dat, voordat vaccinatie gewoon werd, autisme niet bestond, kanker nagenoeg afwezig was, Alzheimer nauwelijks bekend, demensie nagenoeg onbekend, mbd  ( minimum brain demage) heet nu ADHD ( attention deficit hyperactiviteit disorder) niet voor kwam en vele andere ziektes niet bestonden.

Even terug naar de kennissen:
Niets aan de hand na het krijgen van de spuit, nee hoor.
De een heeft een hartaanval gehad
Een ander heeft parkinson.
Een derde heeft de dementie gekregen
Een vierde kanker in de slokdarm en al euthanasie gepleegd
Een vijfde heeft heel veel long problemen en hoest heel veel. Daar moet ik bij vertellen dat hij diabeet is en rookt.
Een zesde kan niet meer werken omdat ze evenwichtsstoornissen en concentratie problemen heeft
Een zevende heeft last met lopen en moet een driepoot gebruiken
Een achtste heeft allerlei trillingen en bevingen in het lijf
Een negende heeft nierproblemen gehad en is al geopereerd daaraan. Of het daarna beter is weet ik niet.
Een tiende heeft regelmatig hartkloppingen met heel veel zweten.
Een elfde heeft kanker =turbo kanker gekregen
Een twaalfde is in de slaap overleden op 64 jarige leeftijd.
Een dertiende krijgt plotseling heel veel last van gewrichten, heup en knie.

Zo kan ik even doorgaan.

Ik denk dat jullie wel meer gevallen kunnen opnoemen. Deel dat graag in de opmerkingen.

Bij al deze gevallen zijn de uitkomsten pas ontstaan na de prikken.

En maar ontkennen dat het niets met de prikken te maken heeft!!!!
In mij  vorige bericht heb ik al uitgelegd waarom de overheid dit doet (WEF, NWO, DEEP STATE, CABAL, OVERBEVOLKING, ROTHSCHILDS, KM = KHAZARIAN MAFIA).

Tot zover maar weer.
Prettige dag verder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten