vrijdag 26 juni 2026

Secretarissen generaal

 

Mensen even wat anders.

We horen weleens over secretarissen generaal. Wie zijn dat eigenlijk?

Dat zijn figuren die op verschillende ministeries de dienst uitmaken en die beleidsbepalend zijn. Zowel over justitie, beveiliging, binnenlandse zaken, buitenlandse zaken, etc. zijn ze in functie en verdienen meer dan 2 ton per jaar

Deze figuren worden NOOIT gekozen, maar altijd benoemd, wat inhoud dat zij bepalen wat er in nederland gebeurt, zonder enige invloed van de bevolking.


Ook zijn ze allemaal lid van het WEF en zijn verplicht het programma van het WEF uit te voeren.

Omdat ze deze hoge functie hebben zijn ze nagenoeg onaantastbaar, wat weer inhoudt dat ze niet zijn te vervolgen volgens de nederlandse wetten, want met een veto kunnen ze elk onderzoek torpederen.

De “regering” is slechts een uitvoerend orgaan, want zij bepalen NIETS. Deze secretarissen generaal bepalen ( onder dwang van het Wef) hoe de regering moet handelen.

De bevolking wordt dus zand in de ogen gestrooid door te vertellen dat we in een democratie leven. Het andere uiterste is waar: we leven in een tirannie, een dictatuur , waarbij de mens=bevolking als slaaf wordt beschouwd en zodanig wordt behandeld.

Daarom worden we gedwongen veel geld te betalen, prijzen hoog te houden, ons ziek te houden, goed onder controle te houden om tegenwerpingen de kop in te drukken.


Het heeft dus ook geen zin om te demonstreren tegen de regering, want in de achtergrond wordt bepaalt hoe de regering moet regeren

pas als het hele zootje opgeruimd is, inclusief die “ hoge” bazen, kan er een vrijheid komen.

Of gaan we naar een republiek met decentrale besturen, die rechtstreeks door het volk wordt gekozen. Voor 1 jaar en per jaar verlengd kan worden.


Let wel. Per 13 mei 1940 is de nederlandse staat opgehouden te bestaan met de vlucht van de koningin en de toenmalige regering. Zie bericht hierover in mijn blog en op telegram, rumble, bitschute.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten