dinsdag 16 mei 2023

Catel heebink in gesprek met Peter

 

Ook weer gekeken naar peter bierhof in gesprek met Carel Heebink. Wat is het jammer dat hij niet meer in beeld is.
Toch heb ik een bizondere kijk daarop. Nadat ik de laatste 2 gesprekken heb bekeken kreeg ik de indruk dat er iets anders aan de hand is.
Zoals jullie misschien wel weten zijn er een groot aantal beroemdheden overleden. Maar .... zijn ze wel overleden, of is hun dood in scene gezet: michael Jackson, Prinses Diana, John Denver,  Elvis, JFK Jr, en nog veel meer.
Bij Carel kreeg ik na die uitzendingen weer gekeken te hebben, hetzelfde gevoel. Hij werd misschien wel te gevaarlijk of werd bedreigd, of  anders.  Hij was zo tegen alle maatregelen en de prikken en alle maatregelen van de overheid dat zijn ziektebeeld mij vreemd overkwam en naar het ziekenhuis en aan de beademing, waar hij falikant tegen was.
Hierdoor kwam het idee dat hij zijn dood in scene heeft gezet.
Misschien heb ik het helemaal fout, maar dit kwam bij mij op.
Wil je meer info over ook andere zaken kijk dan op mijn telegram kanaal: titanic of op mijn blog.
Bobbie139.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten