vrijdag 30 augustus 2024

Goed opletten, maar er gebeurt veel

 

Natuurlijk lees ik veel en moet ik goed vergelijken of het wel juiste info is.
Ook dat is zo moeilijk te bepalen.
Ook komt regelmatig een bepaalde datum voorbij. Ook, Charlie Ward maakt zich daar deels schuldig aan door te zeggen dat we bijna bij de overgang zijn. De finish is in zicht. Dat zei hij ook al vorig jaar.
Dus pas op, wat ik wel zie zijn de berichten dat er veel ceo's opstappen, ook in Nederland, plotseling gaan ze meer privé aangelegenheden aan.
Ook valt op dat er veel mensen omvallen. Heb je ook  gezien dat er in Duitsland een stad is waar een heel groot bord is geplaatst met mensenfoto 's die covid bijwerkingen hebben of zelfs dood zijn gegaan.
Het WEF gebroed blijft maar doorduwen met bv parkeerbeleid.
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die daar tegenin gaan.( petitie van dijk en waard).
En nog veel meer.
In Friesland hebben ze de Friling uitgebracht ( een zilveren munt die later als betaalmiddel kan dienen).
Ook is er de Florijn die als betaalmiddel wordt gebruikt ( betaal met florijn .nl).
Dus er wel leven in de brouwerij.
Het schijnt dat  de FIATDOLLAR al op z'n gat ligt en dat binnen niet al te lange tijd de nesara/gesara uitgeroepen gaat worden.
Ook wordt nog steeds gesproken over 5 november de Amerikaanse verkiezingen.
Ik betwijfel of die doorgaan, omdat die verkiezingen over de corporatie van de usa gaat.
Die is opgegeven. En Donald Trump is de 19e president van de vrije republiek van de usa.
Of gaan de verkiezingen daarover  ? Dat weet ik niet.
Ook de apenpokken is grote onzin, net als klimaat probleem, stikstof probleem, co2 probleem, virussen die als ziekte niet bestaat.
Ik heb daar meerdere keren over gesproken en in opm. staat de link naar mijn blog waar je veel info kunt vinden.
Prettige dag verder.
Marbo
Kenny
Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten