zondag 28 november 2021

 

Ik kan me voorstellen dat de patriots er moe van worden, dat er uiterlijk niet veel te zien aan onze " bevrijding". De slapende en onwetenden leven gewoon door, passen zich aan, zetten een slavenkapje op, houden afstand, schudden geen handen, halen de qr code op door zich te laten prikken en hebben niet in de gaten dat er zoveel bijwerkingen zijn waarmee ze zijn ingespoten. Hun immuun systeem wordt steeds slechter en tot slot ze hebben niet in de gaten dat de begrafenisondernemers prop vol zitten en hun vrieskasten vol zitten. Deze ondernemers moeten zelfs aangemeldde begrafenis AFZEGGEN.
Ik kan me ook voorstellen dat in het leger generaals zitten, zowel bij land, zee en luchtmacht, die de huidige situatie die onze regering regelt, goed kunnen keuren.
Natuurlijk staan ze niet alleen, want heel Europa heeft met deze narigheid te maken.
M.a.w.  is het nou zo moeilijk om als leger officieren samen met de andere landen, de regeringen af te zetten en elk land zijn vrijheid terug te geven. Het ene land verder als republiek het andere als zelfsta die eenheid die ze zelf kunnen invullen.
Zoom op legerleiding sla de handen ineen en verenig je als patriotten, misschien als geuzen, en bevrijd het nederlandse volk van deze tirannen die de w@e@f en de n@w@o volgen.
Laat Nederland verder gaan als republiek met gewoonterecht.
Er zullen best wel hoge militairen zijn die dit kunnen lezen of horen. Ik zal dit bericht niet alleen op smoelenbiek plaatsen maar ook op het kanaal t@e@l@g@r@a@m .
Kijk maar bij titanic of op mijn blog kanalen.
Die kanalen zet ik bij de reacties, dan is het misschien mogelijk dat ze niet weggehaald worden.
Ook hier zet ik een @tussen dan is het adres niet direct een link.
Verwijder de @ en je krijgt de link.
Generaals ........SUCCES

Geen opmerkingen:

Een reactie posten