maandag 4 maart 2024

Brief aan robert jensen

 

Hallo Robert.  Ik ben het met je eens dat het allemaal zo dom is. En teveel narigheid ook op de alternatieve media.
Zouden het niet teveel trollen zijn die van de CABAL zijn en die ons willen demotiveren. 
Ben ik helemaal met je eens dat die teveel voorkomen. Ik bekijk dat niet allemaal en kies wel een paar om niet teveel. Mijn kanalen zijn van Rinus, ned verzet en de meeste is wwg1wga normaal.
Dan zie je niet teveel onzin.
Over chemtrails: waarom accepteren we die sowieso. Waarom moeten strepen in de lucht .
Heb je wel eens gezien die grijsgroene vlekken op voornamelijk de stoep. Volgens mij zijn die voornamelijk op de stoep op dichtbevolkte gebieden het gevolg van chemtrails. 
Wellicht zijn ze giftig  en als kinderen op de stoep spelen is dat niet gezond.
De gemeente gebeld en die zeggen steevast dat het schimmels zijn van de tegels!!!!????
Wat een hufterige verklaring.
Nee, VOOR MIJ ZIJN HET CHEMTRAILS GEVOLGEN.

EN WEET JE  WAT ER IN DIE CHEMTRAILS ZIT?
BARIUM, GLASVEZEL, ALUMINIUM, THORIUM  CADMIUM,  CHROMIUM, NIKKEL, ETHYLEEN DIBROMIDE, POLYMEER VEZELS.
BARIUM is net zo giftig als arsenicum en werkt op het hart
 Aluminium is schadelijk voor de hersenen en veroorzaakt parkinson en dimensie .
Hoezo het is onschuldig.
Ze maken mensen ziek en voornamelijk de kinderen die op de stoep spelen
Groet
BOB dammann 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten